Podstawą sprzedaży jakichkolwiek produktów lub usług, bądź wypromowania dowolnej marki jest dobra reklama. Począwszy od XV wieku, w którym wraz z wynalezieniem druku pojawiały się pierwsze przekazy reklamowe, zamieszczane w ówczesnej prasie, aż po dzień dzisiejszy, ma ona na celu informowanie potencjalnych klientów o produkcie/usłudze, nakłonienie do skorzystania z oferty oraz przypomnienie odbiorcom przekazu o danej marce. Postęp technologiczny umożliwił rozwój wielu form prezentowania treści, takich jak na przykład kampanie offline, z których korzysta współczesna reklama.
Zmienność marketingu
Jednym z podstawowych problemów firm jest zwiększenie zasięgów w mediach społecznościowych. Wielu dyrektorów marketingu podejmuje działania niekiedy po omacku. Zderzając się z pojęciami, takimi jak marketing automation, banner blindness czy konwergencja, należy mieć świadomość, że marketing oraz narzędzia reklamy zmieniają się z dnia na dzień. Nie można również zapominać, że narzędzia, którymi dysponuje marketing offline, czyli właśnie kampanie offline, również mogą zwiększyć rozgłos marki w sieci.
Kampania offline w Promo Agency
Dobre kampanie offline to wyzwanie, zwłaszcza w dobie automatyzacji marketingu. Dlatego są rzeczy, na których w kampaniach offline się nie oszczędza – zwłaszcza jeśli chodzi o jakość produktów promocyjnych. Przygotowanie gadżetów reklamowych warto zlecić profesjonalnym firmom, takim jak Promo Agency, mającym w tym doświadczenie. Pracując z naszymi klientami pamiętamy, że każdy klient chce się czuć wyjątkowy, dlatego proponowanie marce „uniwersalnego” rozwiązania tylko dlatego, że jest „w dobrym tonie”, uważamy za zły nawyk, który może skończyć się fiaskiem.