Fotel masujący na fakturę VAT – czy to możliwe?

Wiele osób zadaje sobie pytanie, czy warto zainwestować w fotele dla pracowników do biura. W końcu taka odpowiedź na potrzeby zarówno Pracowników, jak i Klientów, to prawdziwy krok w ich stronę i świetne działanie ze strony PR. Dlatego właśnie wielu menadżerów zadaje sobie pytanie, czy fotel masujacy na fakturę VAT to mrzonka czy jednak możliwe jest wliczenie go w koszty prowadzenia działalności? Odpowiadamy!

Zadbaj o swoje finanse

Prawo mówi jednoznacznie: za koszt można uznać każdy wydatek, który ponosisz, by uzyskać przychód dla swojej firmy. Oprócz tego dany wydatek nie może być ustawowo wykluczony z możliwości odliczenia konkretnej kwoty – a doskonale się składa, ponieważ fotele do masażu nie są! Warto zaznaczyć, że fotel masujący na fakturę VAT nadaje się jak najbardziej, ponieważ świadczy dodatkową usługę – mowa tu o przypadkach najprostszych i najbardziej oczywistych, takich jak gabinet masażu, kosmetyczny czy fryzjerski. Jeśli za daną usługę zostanie pobrana opłata – fotel zarobi na siebie, a jednocześnie na firmę. Zatem odpowiedź jest prosta – w tym wypadku nie zwlekaj tylko wlicz fotel w koszty.

fotel-masujacy-na-fakture-vat
Fotel masujący na fakturę VAT

Fotel masujący na fakturę VAT, PIT, CIT…?

Wyróżnij ofertę swojej firmy – zarówno dla klientów, jak i pracowników. Wiadomo, że taka przerwa na regenerację nawet w godzinach pracy skutkuje pozytywnymi efektami – bardziej wypoczęci pracownicy są efektywni, a co za tym idzie mimo w teorii krótszego czasu pracy wykonują jej więcej. Nie ma nic przyjemniejszego niż świadomość, że pracodawca dba o osoby, które zatrudnia, i o to, by dobrze spędzały swoje przerwy. Zatem zakup fotel masujący na fakturę VAT i ciesz się – razem ze swoimi pracownikami.