Katalogi klejone – jak zaprezentować swoją firmę?

Katalogi klejone to najbardziej rozbudowana opcja zaprezentowania oferty firmy, jeśli chodzi o materiały drukowane. Projektując katalog możemy pójść w dwojakim kierunku. Z uwagi na dostępność sporej ilości miejsca możemy się pokusić o zaprezentowanie naprawdę szerokiej oferty i zamieścić tam dosłownie wszystkie produkty, oferowane przez naszą firmę. Drugim podejście, które sprawdzi się nie tylko w przypadku przedsiębiorstw o sprecyzowanej ofercie, będzie bardziej szczegółowe przedstawienie konkretnych produktów.

Katalogi klejone – wymagania techniczne projektu

Katalogi klejone powinny być projektowane z myślą o tych klientach, którzy już kojarzą twoją firmę i darzą ją pewną sympatią. Cokolwiek zadecydujesz, trzeba będzie to wydrukować. Oferujemy najbardziej popularne formaty, jak A4, A5, A6 oraz B5, które mogą być zszyte lub sklejone zarówno wzdłuż długiego, jak i krótkiego boku. Oczywiście, istnieje też opcja ich zszycia. Dla poprawnego wykonania katalogów klejonych będziemy prosić także o wybór konkretnego papieru (jego rodzaju oraz gramatury). Te parametry będą nam w niektórych przypadkach wymuszały zastosowanie metody łączenia arkuszy.

Czego potrzeba do poprawnego druku?

Należy zaznaczyć, że dla poprawnego druku, plik zawierający katalogi klejone powinien mieć liczbę stron podzielną przez cztery. Ważne jest także wskazanie konkretnej kolorystyki w formacie CMYK. Dane podane w zamówieniu muszą być zgodne z właściwościami pliku, w innym razie może dojść do sytuacji, że wydrukujemy monochromatycznie to, co miało być kolorowe.