Prowadzenie Linkedin

Biznes w sieci czy realu?


Jesteś właścicielem przedsiębiorstwa, które prowadzi swoją działalność w sieci? A może sprzedajesz usługi bądź produkty stacjonarnie? Dziś nie ma to większego znaczenia ponieważ w każdym z przypadków musisz pamiętać o tym, że reklama w sieci staje się coraz bardziej skuteczna. Prowadzenie Linkedin, Facebooka czy Instagrama to tylko jeden w wielu kroków jakie można podjąć aby zwrócić uwagę na siebie w Internecie. Jak wiadomo coraz więcej czasu użytkownicy spędzają w sieci a pokolenie „z” nie wyobraża sobie już funkcjonowania bez Internetu. Warto więc wziąć go za sprzymierzeńca a prowadzenie Linkedin czy innych mediów stanie się czystą korzyścią i przyjemnością!

Prowadzenie Linkedin – dlaczego warto?


Jak już pisałam social media to dziś prawdziwa potęga. Promując swoje produkty odpowiedniej grupie docelowej w odpowiednim czasie można w prosty sposób zjednywać sobie fanów oraz zyskiwać klientów. Ale sprzedaż to nie wszytko. Prowadzenie Linkedin daje przede wszystkim możliwość budowania wspólnoty wśród pracowników oraz promowanie się pośród potencjalnych kandydatów do pracy. Stworzenie pozytywnego wizerunku marki z pewnością pozytywnienie wpłynie na liczbę spływających aplikacji!